Μητσοτάκης: «Τσίπρας και Καμμένος έφεραν νέο Μνημόνιο με μηδενικό όφελος»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έντονη κριτική στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ άσκησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας σε στελέχη του κόμματος.

«Με την ψήφιση του τέταρτου Μνημονίου, όπως ψηφίστηκε από τον Τσίπρα και από τον Καμμένο στη Βουλή, πριν από λίγες μέρες, η χώρα δεσμεύεται σε μια μακροχρόνια λιτότητα, χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος για τους πολίτες», σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα ότι τιμωρεί τους πιο αδύνατους μέσα από τις πολιτικές του επιλογές, ενώ ήρθε στην εξουσία ως ο υπερασπιστής των δικαιωμάτων των αδύνατων.
Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε τις προτεραιότητες της Νέας Δημοκρατίας για μεταρρυθμίσεις: μικρότερο και καλύτερο κράτος, μείωση της φορολογίας, στήριξη της επιχειρηματικότητας.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο τρίπτυχο παιδεία, υγεία, ασφάλεια ως τα βασικά δημόσια αγαθά τα οποία πρέπει να παρέχει κάθε οργανωμένη κοινωνία στους πολίτες της.

Πηγή: Skai.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *