Μισέλ Ομπάμα: «Περνάω μια περίοδο ελαφράς κατάθλιψης»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Μισέλ Ομπάμα, είπε την Τετάρτη (5/8) πως πάσχει από «ελαφρά κατάθλιψη» εξαιτίας της καραντίνας για την πανδημία Covid-19 και τις μάχες για φυλετική δικαιοσύνη στη χώρα της, αλλά και εξαιτίας της «υποκρισίας» της διοίκησης Τραμπ.

Η σύζυγος του πρώην προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα, έκανε τις δηλώσεις αυτές στο τελευταίο κατά σειρά επεισόδιο των podcast της, που προβλήθηκε την Τετάρτη (5/8) στο Spotify.

«Ξυπνάω μέσα στη νύχτα, διότι κάτι με ανησυχεί ή γιατί αισθάνομαι ένα βάρος», εξήγησε η ίδια.

«Προσπάθησα να κάνω αθλήματα, όμως υπήρξαν περίοδοι κατά τη διάρκεια αυτής της καραντίνας που απλά δεν είχα την ψυχική δύναμη».

Η 56χρονη Μισέλ Ομπάμα αποκάλυψε, επίσης, ότι «είχε τα συναισθηματικά πάνω και κάτω της που όλος ο κόσμος νιώθει».

Στιγμές «κατά τις οποίες δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου».

«Δεν είναι μια εποχή κατά την οποία ανθίζουμε πνευματικά», συμπλήρωσε. «Γνωρίζω ότι περνάω μια μορφή ελαφράς κατάθλιψης».

πηγή: gazzetta.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *