Μήνυμα Ζέρβα για ΠΑΟΚ: Θα είμαι απέναντι για οποιαδήποτε αδικία σε ομάδα της πόλης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Τα προβλήματα πρέπει να προβλέπονται και να λύνονται με τον δικαιότερο τρόπο από την πρώτη στιγμή, που εμφανίζονται είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Θέση για το συλλαλητήριο των φιλάθλων του ΠΑΟΚ στην Καμάρα το απόγευμα της Πέμπτης (30.1) οι οποίοι διαμαρτύρονται για όλα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες με τις μεθοδεύσεις της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού που εισηγήθηκε τον υποβιβασμό του Δικεφάλου του Βορρά πήρε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου για την καθαριότητα. Όπως είπε ο αθλητισμός, το ποδόσφαιρο και πόσο μάλλον όταν πρωταγωνιστούν κάποιες ομάδες, είναι προς όφελος της ζωής της πόλης.

«Για οποιαδήποτε αδικία, για οποιαδήποτε ομάδα της πόλης, θα είμαι απέναντι. Παρακολουθώ όλες αυτές τις εξελίξεις και δεν θα ήθελα ένα θέμα που έχει να κάνει με οικονομικά στοιχεία, να βγει σε βάρος της ζωής της πόλης, της υγείας της πόλης και την κοινωνικής γαλήνης. Ελπίζω να τελειώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόσθεσε: «Tα θέματα πρέπει να λύνονται με τον τρόπο που πρέπει. Τα προβλήματα πρέπει να προβλέπονται και να λύνονται με τον δικαιότερο τρόπο από την πρώτη στιγμή, που εμφανίζονται».

ethnos

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *