Μετρό: Βελτιώνεται το σήμα των κινητών τηλεφώνων μέσα στους συρμούς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην βελτίωση του σήματος των κινητών τηλεφώνων εντός του Μετρό αναμένεται να προβεί η εταιρία Αττικό Μετρό.

Bελτίωση του σήματος των κινητών τηλεφώνων εντός των συρμών του Μετρό αναμένεται να έχουν στο μέλλον οι επιβάτες. Αυτή η εξέλιξη έρχεται ως απόρροια της συμφωνίας των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας με την Αττικό Μετρό.

Ο Γιώργος Στεφανόπουλος, γενικός διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) αναφέρθηκε στη συγκεκριμένη συμφωνία κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Infocom Mobile & Connected World. Ακόμη υπογράμμισε ότι η υλοποίηση της συμφωνίας μπορεί να κρατήσει μέχρι και δύο χρόνια. Η επένδυση αναμένεται να φτάσει τα 10 εκατ. ευρώ ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις και για τις νέες γραμμές του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πηγή: ethnos.gr 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *