Μέτρα για τον κορωνοϊό: Δυο γλέντια Ρομά με πάνω από 200 άτομα στην Κάτω Αχαΐα!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιμένουν να αγνοούν κάθε κανόνα για την προστασία των ίδιων, αλλά και της δημόσιας υγείας, οι Ρομά στην Κάτω Αχαΐα! Το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα, περισσότερα από 200 άτομα διασκέδαζαν χωρίς την παραμικρή ασφάλεια, ο ένας δίπλα στον άλλο, σε δυο διαφορετικά γλέντια!

Ακόμη και οι αστυνομικοί που ενημερώθηκαν ότι είχε καταπατηθεί κάθε μέτρο για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού και έφτασαν στην περιοχή, τα έχασαν όταν αντιλήφθηκαν τι συνέβαινε. Σε ένα σπίτι όπου γινόταν αρραβώνας είχαν συγκεντρωθεί περισσότερα από… 150 άτομα, ενώ σε άλλο σημείο της συνοικίας γιόρταζαν άλλα περίπου 70 άτομα!

Οι αστυνομικοί κάλεσαν από τα μεγάφωνα όσους βρίσκονταν στα δυο γλέντια να απομακρυνθούν, όπως και έγινε, ενώ σε βάρος των διοργανωτών υποβλήθηκαν μηνύσεις και επιβλήθηκαν τα σχετικά πρόστιμα για παραβίαση των μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *