Μετά τον Μπέζο, ο Πυρπασόπουλος! Δεν φαντάζεστε πόσο θα κοστίσει η εκπομπή του!

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Σε ρόλο παρουσιαστή επιστρέφει στην τηλεόραση -συγκεκριμένα στην ΕΡΤ2– ένας ακόμα δημοφιλής ηθοποιός μετά τον Γιάννη Μπέζο.

Δική του εκπομπή στη δημόσια τηλεόραση, λοιπόν, ξεκινά ο Γιώργος Πυρπασόπουλος τον οποίο θα παρακολουθούμε κάθε Σάββατο στις 17.30. Με τίτλο «Από αγκάθι ρόδο», η εκπομπή παρουσιάζει δημιουργούς και επιχειρηματίες που ασχολούνται με τη διεθνή τάση του up cycling, δηλαδή της αξιοποίησης παλαιών, ξεχασμένων ή παραπεταμένων αντικειμένων, τα οποία αναμορφώνονται σε καινούργια και χρήσιμα προϊόντα. Πρόκειται για εκπομπή εξωτερικής παραγωγής, το κόστος της οποίας ανέρχεται συνολικά σε 116.112 ευρώ για 12 επεισόδια, δηλαδή 9.676 ευρώ ανά επεισόδιο, σύμφωνα με τη real.

ΠΗΓΗ : Gossip-tv.gr

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
1 Σχόλιο
  • Πλερώστε κορόιδα! Μαζί με τη ΔΕΗ και την ΕΡΤ. Μαζί και τους Δήμους που έχουν προσλάβει 500 υπαλλήλους αλλά αναθέτουν σε ιδιώτες την ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ των σκουπιδιών.Πώς να το κάνουμε; Υπάρχουν δύο κατηγορίες Ελλήνων. Οι “χλιδάτοι” και οι “από την απέξω”…. Προσέξτε όλοι εσείς εκεί που έχετε χωθεί μέσα και νομίζετε ότι είναι δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα.Προσέξτε όλοι οι Πυρπασόπουλοι και Μπέζηδες και παραμυθάδες της κακιάς ώρας. Υπάρχει κόσμος που ΠΕΙΝΑΕΙ, κόσμος που έχει αφήσει την υγεία του στα χέρια του Θεού, που δεν έχει στον ήλιο μοίρα. Είναι ΚΑΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ και δεν κινδυνεύετε από αυτόν.Αποδέχεται σιωπηλά τη μοίρα του. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ. Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!! Θα τιμωρηθείτε για όλο αυτό το ΑΙΣΧΟΣ που κουβαλάτε μέσα σας και το σέρνετε, βρωμάει, το σκορπάτε γύρω σας. Θα τιμωρηθείτε, μπορείτε να το σκεφτείτε. Δεν πειράζει, λίγο μετριοπάθεια,κάποιος ΣΕΒΑΣΜΟΣ προς τους άλλους, λίγη ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ…δεν βλάπτουν!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *