Μελισσανίδης: «Η ουσία μετράει, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα…»

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Χαρούμενος για την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου, αλλά όχι και από το αποτέλεσμα, γιατί, όπως τόνισε, αυτό είναι που μετράει όταν παίζει η ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Δ. Μελισσανίδης.

Αναλυτικά, ο ισχυρός άνδρας της «Ένωσης» δήλωσε: «Δεν είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Η ουσία είναι αυτή που μετράει, αλλά όταν παίζουν αυτές οι ομάδες το ζητούμενο είναι η νίκη. Είμαι χαρούμενος όταν κερδίζει η ομάδα μου».

Για τον κόσμο, τόνισε: «Ήταν συγκλονιστικός, απόδειξη ότι ο ΑΕΚτζής ξέρει και να στηρίζει και να βοηθάει»

Για το γήπεδο, σημείωσε: «Μόλις πάρουμε την άδεια, την επόμενη μέρα θα μπουν οι μπουλντόζες».

Τέλος, συμπλήρωσε για τον Ολυμπιακό: «Θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος για τη φιλοξενία».

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *