Με στίχο του Καβάφη το tweet Μητσοτάκη για τον Ολυμπιακό

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Ο πρόεδρος της Ν.Δ Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα του Ολυμπιακού για τη 2η θέση στη φετινή Euroleague μέσω ανάρτησης στο Twitter με στίχο από ποίημα του Κωνσταντίνου Καβάφη.

Ο κ. Μητσοτάκης παρέθεσε Καβάφη από το «Πρώτο Σκαλί».

«”Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι. Tόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα” Μπράβο στον #Olympiacosbc» έγραψε αμέσως μετά την λήξη του αγώνα.

“Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι·
τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα”
Μπράβο στον #Olympiacosbc

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *