Μαρίνος Σατσιας: “Δείξαμε πολύ καλό πρόσωπο – να ξεκινήσουμε με τρίποντο “

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την παρουσία του ΠΑΣ Λαμία στην πρόβα τζενεραλε ενόψει του πρωταθλήματος παρουσιάστηκε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Μαρίνος Σατσιας.

“Κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση και είμαι ικανοποιημένος. Μετά τα 35 λεπτά ο αντίπαλος κέρδισε χώρο όμως βγάλαμε και πολύ καλά πρεσαρίσματα και βρήκαμε και καλές ευκαιρίες, δημιουργήσαμε επίσης και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Μετά έγιναν αλλαγές εννοείται ότι μπήκαν νεαρά παιδιά και κρατήσαν. Δεν έχω κανένα παραπονο. Παίξαμε καλά και στην κόντρα κόντρα σε μία πιο έμπειρη επίσης πολύ καλή ομάδα που την έχω δει και στα προηγούμενα ματς που έχει παίξει. Ο Άρης είναι μια επικίνδυνη ομάδα έχει πολύ ποιότητα. Εμείς πραγματικά βγάζουμε ένα καλό πρόσωπο και εύχομαι να το κρατήσουμε αυτό με την έναρξη του πρωταθλήματος και θέλουμε να το κρατήσουμε. Να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους και στον Αρη και σε όλες τις ομάδες φυσικά και στη δική μας την ομάδα και να ξεκινήσουμε με τρίποντο”.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *