Μαρία Σάκκαρη: «Θα υποστηρίζω Νότιγχαμ λόγω Μαρινάκη»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Μαρία Σάκκαρη βρήκε τη νέα ομάδα που θα υποστηρίζει στην Premier League. Αυτή θα είναι η Νότιγχαμ Φόρεστ του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Η Μαρία Σάκκαρη, μιλώντας σε τοπικά Μέσα του Νότιγχαμ, τόνισε πως τη νέα σεζόν στην Premier League θα υποστηρίζει την ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη.

«Θα υποστηρίζω την Νότιγχαμ του χρόνου, καθώς ιδιοκτήτης είναι αυτός που έχει και τον Ολυμπιακό, την ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα. Είναι μία σπουδαία σύνδεση και γι’ αυτό θα τους στηρίζω.

Είμαι ενθουσιασμένη γιατί έχουμε πολλή ιστορία στην Ελλάδα, όμως φυσικά η Premier League είναι μία εντελώς άλλη ιστορία. Χάρηκα πολύ μόλις έμαθα πως πήραν την άνοδο στην Μεγάλη Κατηγορία και θα παίζουν στην Premier Leagueτην επόμενη σεζόν», τόνισε η Μαρία Σάκκαρη.

Υπενθυμίζεται ότι η Ελληνίδα πρωταθλήτρια συμμετέχει στο τουρνουά Rothesay Open που γίνεται σε χορτάρινη επιφάνεια στο Νότιγχαμ.

πηγή

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *