Μάκης Βορίδης: «Στο πειθαρχικό συμβούλιο οι δημόσιοι υπάλληλοι που αρνούνται να εμβολιαστούν»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιπτώσεις θα έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι σε περίπτωση που αρνηθούν να εμβολιαστούν κατά του κορονοϊού όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης.

Διευκρίνισε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ότι, εκτός και αν υπάρξει κάποια διαφορετική ρύθμιση, όσοι από τους δημοσίους υπαλλήλους αρνηθούν να εμβολιαστούν τους περιμένει παραπομπή στο πειθαρχικό συμβούλιο.

Αναφερόμενος στο θέμα της πιθανής απόλυσης, είπε ότι σύμφωνα με το υπάρχον νομικό πλαίσιο και τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα για όποιον αρνηθεί να τηρήσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις θα ενεργοποιείται η πειθαρχική διαδικασία. Για το αν ωστόσο τελικά θα απολυθεί κάποιος είναι απόφαση του συμβουλίου.

«Οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι οφείλουν να εκπληρώνουν κάποιες συγκεκριμένες υγειονομικές προϋποθέσεις. Ο εργοδότης έχει ευθύνη. Όταν γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός, όσοι δεν τηρήσουν την υποχρέωση μπαίνουν σε μια διαδικασία, κατά την οποία έχουν παραβιάσει τις νομικές τους υποχρεώσεις. Δεν πρόκειται να γίνει κάποια πρόσθετη νομοθεσία για αυτό, το ίδιο ισχύει και για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο», ανέφερε μεταξύ των άλλων.

ethnos.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *