Λύγισε στο φινάλε στο “Ελ Πάσο”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με το… δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο Κύπελλο Ελλάδας η Καλλιθέα, που επικράτησε στο “Ελ Πάσο” της Λαμίας με 2-1, στην πρεμιέρα του 6ου ομίλου.

Οι “γαλάζιοι” έφτασαν στους τρεις βαθμούς, που τους δίνουν προβάδισμα για μία από τις πρώτες δύο θέσεις και κατ΄ επέκταση την πρόκριση, με τα γκολ των Σμυρλή στο 22ο και Μπέλη στο 86ο λεπτό, ενώ για την ομάδα της Φθιώτιδας είχε ισοφαρίσει στο 34΄ ο Καραλής, σε ένα παιχνίδι η εξέλιξη του οποίου επηρρεάστηκε από την αποβολή του Τζόκιτς στο 65΄.

ΚΑΛΛΙΘΕΑ: Μιχέλης, Σταύρου, Παγώνης, Πίκολο, Μπουκτάρης, Κατσικογιάννης (60΄ Μπέλης), Τεγούσης, Μπούζας (81΄ Ιγνατίδης), Προκς, Φράγκος, Σμυρλής (72΄ Τσίπρας).

ΛΑΜΙΑ: Ρίζος, Λεάντρο, Ενγκουέμ, Αλεξίου, Καλαϊτζίδης (80΄ Παπαπευθυμίου), Καλλέργης (69΄ Τσαμούρης), Καραλής, Κοτσώνης, Τζόκιτς, Τριανταφυλλάκος (37΄ λ.τ. Νατσιόπουλος), Τσόπελας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *