Λάρισα: Μοναχός βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του – Είχε κορονοϊό και ήταν αρνητής

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μαρτυρίες γειτόνων αναφέρουν ότι άνδρας είναι μοναχός και πως νοσούσε από κορονοϊο σύμφωνα με το larissanet.gr.

Την ίδια ώρα η αδελφή του μοναχού – η οποία διαμένει στην ίδια οικοδομή σε άλλο διαμέρισμα – επίσης νοσεί από κορονοϊό. Μετά από σχετικές συζητήσεις η γυναίκα δεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ παραμένει στο σπίτι της.

larissa2

Τα δύο αδέλφια δεν είχαν εμβολιαστεί, ενώ πηγές επισημαίνουν πως ήταν αρνητές του κορονοϊού.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • *Ωραίο ρεπορτάζ*, *πηγές*, οι γείτονες, λέω εγώ, ο περιπτεράς της γειτονιάς….ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΗ εξέταση έγινε, τι αποφάνθηκε???
    Όποιος αποβιώνει είχε covit?
    Βέβαια, μέχρι σήμερα, το σύστημα μετρήσεως -αποκαλύφθηκε- ότι μέχρι & 4 μήνες πριν, να είχε ο -η ασθενής covit, γράφετε, ως θετικός. Το *μαγείρεμα* συνεχίζετε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *