Λάρισα: Αλλοδαποί ψάρεψαν 230 κιλά ψάρια παράνομα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πλήθος ψάρια που είχαν αλιεύσει παράνομα σε έναν από τους τρεις ταμιευτήρες νερού οι οποίοι κατασκευάστηκαν για αρδευτικούς σκοπούς στην τεχνητή λίμνη Κάρλα, αλλά και εργαλεία για το ψάρεμα, μετέφεραν δύο Αλβανοί που εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. στη Λάρισα και συνελήφθησαν.

Οι αλλοδαποί ηλικίας 62 και 50 χρόνων είχαν έρθει από την Θεσσαλονίκη όπου κατοικούν και είχαν ψαρέψει 230 κιλά γριβάδια από τον ταμιευτήρα Καλαμακίου του Δήμου Κιλελέρ, όπου με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας από τον Δεκέμβριο του 2015 απαγορεύονται για μια πενταετία το κυνήγι και η αλιεία. Κι αυτό γιατί οι ταμιευτήρες αποτελούν υγροβιότοπους που, κατά τις μεταναστευτικές περιόδους, γίνονται καταφύγιο για εκατοντάδες είδη, όπως ερωδιοί, χαλκόκοτες, σαρσέλες, μαυροκέφαλοι γλάροι, παρυδάτια αρπακτικά και άλλα.

Οι δράστες είχαν στο αυτοκίνητο που επέβαιναν μια φουσκωτή βάρκα μήκους τριών μέτρων, τέσσερα δίχτυα μήκους 40 μέτρων το καθένα, δύο καλάμια ψαρέματος και δύο ηλεκτρικές ζυγαριές τα οποία κατασχέθηκαν, όπως και τα ψάρια που είχαν αλιεύσει στην προστατευόμενη περιοχή. Στη συνέχεια, παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας που τους άσκησε δίωξη για παράνομη αλιεία σε απαγορευμένη περιοχή.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *