Λαμία: Τέταρτος θάνατος από κορωνοϊό / Έφυγε 88χρονη που νοσηλεύονταν στην ΜΕΘ

LamiaNow News

Κατέληξε σήμερα το μεσημέρι η 88χρονη γυναίκα που νοσηλεύονταν στην ΜΕΘ covid του Νοσοκομείου Λαμίας, ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων του κορωνοϊού στη Λαμία, στους τέσσερις.

Να θυμίσουμε ότι το πρώτο θύμα του κορωνοιού στη Λαμία ήταν μια γυναίκα 51 χρονών και ακολούθησαν δύο άντρες ηλικίας 61 και 70 αντίστοιχα.

 

 

TAGGED:
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *