Λαμία : Συμβολική τοποθέτηση ελιάς 200 ετών στην είσοδο της πόλης! (Φωτό & Βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ελιά 200 ετών φύτεψε νωρίτερα σήμερα, Δευτέρα 22 Μαρτίου, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός, μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεών, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Φθιώτιδας κ. Θανάση Καρακάντζα και τον Δήμαρχο Λαμιέων κ. Ευθύμιο Καραΐσκο.

Το ιερό λιόδεντρο φυτεύτηκε στη νότια είσοδο της Λαμίας και συγκεκριμένα στον πρώτο κυκλικό κόμβο, τον οποίο συναντούν όσοι καταφθάνουν στην πόλη από την είσοδο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας.

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας επέλεξε τη συγκεκριμένη αισθητική, αλλά πρωτίστως συμβολική παρέμβαση στον κόμβο, με αφορμή τη φετινή επέτειο για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, αλλά και την κήρυξη της Επανάστασης στη Ρούμελη. ΒΗ δενδροφύτευση σηματοδοτεί παράλληλα, όμως και την έναρξη της ανάπλασης, την οποία θα εκτελέσει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στην είσοδο της Λαμίας. Ανάπλαση, που θα ολοκληρωθεί με μια ιδιαίτερη δημιουργία, η οποία θα παραπέμπει σε μια “πράσινη πυξίδα”!

SnapShot157 SnapShot158 SnapShot159 SnapShot160 SnapShot161SnapShot154 SnapShot162 SnapShot163 SnapShot164 SnapShot165 SnapShot150 SnapShot151 SnapShot152 SnapShot153

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *