Λαμία: Προσοχή! Δέντρο έσπασε στη μέση πέφτοντας σε καλώδια της ΔΕΗ – διεκόπη η κυκλοφορία στην είσοδο της πόλης (φωτό -βιντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ενα απρόσμενο περιστατικό σημειώθηκε τις απογευματινές ώρες της Δευτέρας στην είσοδο της Λαμίας όταν ένα τεράστιο δέντρο έσπασε στη μέση από τους έντονους ανέμους που έπνεαν στην περιοχή με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ τα οποία αποκόπηκαν πέφτοντας στο έδαφος και κλείνοντας το δρόμο.

20230327 180846

Αμέσως σήμανε συναγερμός στην Ελληνική αστυνομία η οποία βρέθηκε στο σημείο κλείνοντας την κυκλοφορία από το ύψος του κόμβου στην έκθεση μέχρι και τα φανάρια της ΔΕΗ προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη από τους τεχνικούς της ΔΕΔΔΗΕ.

Να σημειώσουμε πως κατά την πτώση του δέντρου το οποίο έπεσε στα ηλεκτροφόρα καλώδια της ΔΕΗ περνούσε όχημα της αστυνομίας στο οποίο χτύπησαν ευτυχώς χωρίς να δημιουργηθούν περαιτέρω ζητήματα καλώδια με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουν προσωρινά οι αστυνομικοί.

20230327 180351
20230327 180335
20230327 180430
20230327 180433
20230327 180542
20230327 180556
20230327 180603
20230327 180640
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Η άπόλυτη ξεφτίλα. Σέ λίγο θά φοβόμαστε νά κυκλοφορούμε στήν πόλη. Γιά σκεφτείτε νά διήρχετο ή αυτοκινητοπομπή τού κ. Πρωθυπουργού καί νά έπεφτε τό δέντρο. Πρόκειται γιά τήν χειρότερη Δημοτική άρχή πού πέρασε. ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.
    Δέν λειτουργεί τίποτα. ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗ.
    Ενώ πρίν ένα μήνα περίπου είχαμε πτώση δέντρου στήν όδό Καποδιστρίου, στήν καρδιά τής πόλεως, καί ένώ θά περίμενε κανείς νά γίνει ένδελεχής έλεγχος προκειμένου άποτραπούν παρόμοια γεγονότα πού έλοχεύουν πλείστους όσους κίνδύνους γιά τήν σωματική άκεραιότητα καί τήν ζωή τών πολιτών, δυστυχώς – άν είναι δυνατόν, δέν τό χωράει άνθρώπου νούς- ούδείς ένδιαφέρθηκε ώς έκ τού άποτελέσματος άποδεικνύεται. Φωνή βοώντος έν τή έρήμω. Τά πάντα έχουν άφεθεί στήν τύχη τους, έρμαια τής άδιαφορίας, βορά τού ζαμανφουτισμού..
    Κάθε σύνολο πού παράγει έξουσία, μικρό ή μεγάλο, είναι ένα βασίλειο, ένα πριγκιπάτο πού θά πρέπει νά έχει κορωνίδα τήν ύπευθυνότητα, τόν σεβασμό καί τήν προσφορά έναντι όσων τό έξουσιοδότησαν νά τούς ύπηρετεί. Υπό τήν άσκηση τής ”εξουσίας” κανείς δέν μπορεί νά κρύψει τήν άνεπάρκειά του. ΑΙΔΩΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *