Λαμία: “Νιά βουλά κι ένα κιρό” – με επιτυχία η εκδήλωση των Σαρακατσαναίων (φωτό)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου σε μια όμορφη εκδήλωση που στήθηκε στο Αμφιθέατρο Πνευματικού και Διοικητικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος η παρουσίαση του βιβλίου Παραμύθια στην Σαρακατσάνικη λαλιά στο χώρο και στο χρόνο, Νιά βουλά κι ένα κιρό”.

0032

Ένα εκπληκτικό βιβλίο με 18 παραμύθια αποτυπωμένα όπως ακριβώς τα διηγήθηκαν Σαρακατσάνες και Σαρακατσάνοι απ όλη την Ελλάδα.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add LamiaNow.gr on Google
0020 1
0005

Ο Σύνδεσμος Σαρακατσαναίων Φθιώτιδας ο “Κατσαντώνης ” σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σαρακατσαναίων παρουσίασαν το βιβλίο ενώ αμέσως μετά την παρουσίαση της συλλογής των παραμυθιών η θεατρική ομάδα παρουσίασε την δραματοποίηση ενός παραμυθιού αποσπώντας το ζεστό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

0059

Στη συνέχεια παρατέθηκε γεύμα και ποτό στο Cafe Ukiyo.

Φωτογραφίες : Γιώργος Ανδρεόπουλος

0101
0012
0046
0039
0100
0076
0066
0068 1
0078
0117
0082

Δειτε και άλλες εικονες

 

0121 1

0091

0023 1

0025

0020

0122

0017

0072

0019

0014

0114

0005

0126

0003

0047

0088

0062

0068

0092

0052

0111

0045

0016

0087

0133

0104

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια
  • Μία τέλεια εκδήλωση και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στο ΔΣ του συνδέσμου!Καλό θα είναι όμως να τιμούν όλοι τέτοιες εκδηλώσεις και να αφήνουν στην άκρη μικρό σκοπιμότητες….ο νοών νοείτο κύριοι!!

  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΔΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΑΙΩΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ´ΕΣΚΙΑΞΕ’ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΦΥΛΛΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΕΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ….ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΡΙΝ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΟΡΗΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΚ.ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΚΥΣΕΑ,ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΓΟΥΡΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *