Την σχετική καταγγελία την λάβαμε από κάτοικο της οδού Πλαταιών στη Λαμία.
Διαβάστε την Καταγγελία
Στην οδό Πλαταιών 27 πραγματοποιήθηκαν εργασίας από εταιρεία για οπτική ίνα, με το πεζοδρόμιο να έχει σκαφτεί και να έχει αφεθεί σε επικίνδυνη κατάσταση.
Η εταιρεία που εκτελεί το έργο έχει επιδείξει πλήρη ανευθυνότητα, καθώς δεν υπάρχει καμία σήμανση, καμία περίφραξη ή μέτρο προστασίας για τους πεζούς. Το σημείο χρησιμοποιείται καθημερινά από παιδιά που πηγαίνουν σε φροντιστήριο και από πολλούς κατοίκους, αυξάνοντας σημαντικά τον κίνδυνο ατυχήματος.
Είναι απαράδεκτο να εγκαταλείπεται ένα έργο με τέτοιο τρόπο, αδιαφορώντας για την ασφάλεια των πολιτών.
Απαιτείται άμεση παρέμβαση και αποκατάσταση της επικίνδυνης αυτής κατάστασης.

































Εχουν σκάψει όλη την Λαμία για να περάσουν αυτή την περίφημη οπτική ινα.
Δεν υπάρχει ένα τέλος σε αυτές τις παρεμβάσεις?