Λαμία: Έκαναν την αρχή / Γκρέμισαν στέκια τοξικομανών στην παλιά Πόλη! (εικόνες – βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δύο από τα κτίρια των τοξικομανών στο κέντρο της πόλης γκρέμισε το πρωί της Τετάρτης στις οδούς Χαριλάου Τρικούπη και Παναγίας Δέσποινας η δημοτική αρχή.

Πρόκειται για ετοιμόρροπα κτίρια στα οποία είχαν βρει στέκι οι τοξικομανείς με αποτέλεσμα για αρκετές φορές η πυροσβεστική υπηρεσία να έχει κληθεί για πυρκαγιές. Οι κάτοικοι αγωνιούσαν κάθε τρεις και λίγο και η δημοτική αρχή προέβη στην κατεδάφιση των δύο κτηρίων. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να πραγματοποιηθούν και άλλες κατεδαφίσεις σε ετοιμόρροπα κτίρια στην παλιά Πόλη.

20191009 090218

Σύμφωνα και με την ανακοίνωση του Δήμου Λαμιέων τα δύο κτίρια κατεδαφίστηκαν με κύριο στόχο την αναβάθμιση της εικόνας της πόλης καθώς και τη βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας, της ποιότητας ζωής και της ασφάλειας των δημοτών.

20191009 090428 20191009 090019 20191009 090022 20191009 090129 20191009 0902181     20191009 091030 20191009 091225 20191009 091227 20191009 090016   20191009 091125

 

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *