Σε μια περιοχή που άλλοτε θεωρούνταν «παρθένα» για τα καφέ της πόλης, στην Αθηνών 197 απέναντι από το Αστυνομικό Μέγαρο, το Dope Café δεν είναι απλά ένα “φρέσκο” και μοντέρνο καφέ. Είναι η συνέχεια μιας πορείας που ξεκίνησε το 2000 με το «Αγνάντιο» και επανασυστήθηκε το 2021 με νέο όνομα, νέο concept, αλλά με την ίδια ψυχή.
Ο Δημήτρης Κατσιαδράμης, κοινωνικός και αυθεντικός, με καταγωγή από τους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, είναι άνθρωπος της πράξης και της φιλοξενίας. Το χόμπι του είναι το υποβρύχιο ψάρεμα – και κάπως έτσι, ίσως, εξηγείται η ηρεμία και η καθαρότητα που βγάζει στους ανθρώπους γύρω του.

Η Βιργινία Τιμπλαλέξη, η χαμογελαστή ψυχή του καταστήματος, έχει δημοσιογραφικό παρελθόν: 10 χρόνια στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Λαμίας και 2 χρόνια στο Κανάλι “ΕΝΑ” της πόλης. Παρότι η καριέρα της άλλαξε ρότα, η ίδια δεν σταμάτησε ποτέ να μιλάει τη «γλώσσα» των ανθρώπων. Με αγάπη για τους παραδοσιακούς χορούς, που χορεύει από παιδί, και με αληθινό ενδιαφέρον για τον πελάτη, κάνει το Dope έναν χώρο που μένει στη μνήμη.
Από το 1994 μαζί στη ζωή, γονείς δύο παιδιών, στηρίζουν καθημερινά την επιχείρηση και την οικογένεια με τον ίδιο ενθουσιασμό. Και ίσως, αυτό να είναι και το συστατικό που κάνει τον χώρο τους τόσο ξεχωριστό: η οικογενειακή αύρα, το μεράκι, και η αληθινή επαφή με τον άνθρωπο.



































Δύο λαμπερά αστέρια του ουρανού που Λάμπουν στη γη!!!
Με υγεία και χαμόγελα πάντα!!!! Να χαίρεστε την όμορφη οικογένεια σας!!!!!
❤️
μπράβο σάς
Αγαπημένοι!!!Media: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/518147839_30312980511683426_7620657543703850101_n.webp?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=72b077&_nc_ohc=Y2F1TZf2u4cQ7kNvwH0G5eC&_nc_oc=AdnOH–GL-YMjYXAACZu23dF6Ic4lFeRpqWmInvaNXyJQ6qojGG7K7gMk8nReVNS0WFRw2o0i1k7RZi4mPdJ_WR3&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=bBe_srd-KfYatsWWt4W4xw&oh=00_AfQJwk2WGTaBtm3vT2Yq5FLQ2xrwqcuuqV-U3NynKzEPlg&oe=688E87E6
Ακούραστοι μαχητές
Υπέροχοι άνθρωποι!!!
Να είστε καλά.
Να είστε πάντα καλά!
Υπέροχο περιβάλλον και καφεδαραααα
Media: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.1997-6/83640226_953860661742958_8297483048391664602_n.png?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=23dd7b&_nc_ohc=PeGGCxug4SgQ7kNvwGmmdtK&_nc_oc=AdldlGYSBAMyY-Lrp66YUFMqlwHwWIzccYeKTNPqz5REF1aoxuDVN7C6ythO624F6jxmjXIXHHufMOZ1bfiqEten&_nc_zt=26&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&edm=AOerShkEAAAA&_nc_gid=XyyiVrU3rh0oA2YZ1UTGUw&oh=00_AfRdVhNPUssS_17hzuIYLR2KV3lcQtroA-kZalXBJapACg&oe=688EA7B7
Υπέροχοι επαγγελματίες και ανθρωποι
Άψογο περιβάλλον και εξυπηρέτηση
Ο καφές απίθανος…και μεγάλη ποικιλία σε φρέσκα σνακ….
Όσο για τα παιδιά δεν έχω λόγια!!!!
Έτσι να εισται παντα
Έχετε τον καλύτερο καφέ… Μυστικό επιτυχίας να είστε γεροί να συνεχίζεται έτσι
Από τα καλύτερα άτομα στην Λαμία,γνωριζόμαστε πολλά χρόνια ,υπέροχο μαγαζί ,τέλειος καφες
Να είστε πάντα καλά αγαπημένοι μου!
Καλές δουλειές
Μπράβο σας!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΛΕΒΈΝΤΗΕΣ
Πολύ ωραίοι! Να συνεχίζετε πάντα αγαπημένοι!!!
Άψογος και καφές και τα φαγητα