Πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής το άναμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην Πλατεία Πάρκου στην Λαμία.
Την φωτάγωγηση του δέντρου με χρυσό φωτισμό ακολούθησαν φαντασμαγορικά πυροτεχνήματα την ώρα που η Φιλαρμονική του Δήμου παιάνισε χριστουγεννιάτικες μελωδίες ενώ τα παιδιά των ΚΔΑΠ χόρεψαν όμορφες χορογραφίες.
Ακολούθησε συναυλία της αγαπημένης του νεανικού κοινού, Κατερίνας Στικούδη.




















































Αυτό και αν είναι είδηση εμφανίστηκε ο ανύπαρκτος γιγαντουλης στη πλ.Πάρκου!
Όπου γάμος και χαρα η μαλαμο Πρώτη.Ποιος ξέρει πόσα καβατζοσαν παλι.Λαμόγια.
Ολα τα ειχε η Λαμία, οι φιέστες λείπανε.Θα μας πει κανεις πόσο στοιχίσαν αυτές οι φιέστες?
Πολύ σωστοί οι προλαλήσαντες.λες και τα σημαντικότερα θέματα τα έχουμε λύσει και θέμε και καρναβάλια…δε θα ωριμάσουμε ποτέ γι’ αυτό μνημόνια μέχρι να πάρει ο Όμβρος πρωτάθλημα!