Λαμία-3ο Δημοτικό Σχολείο: Ο Άγιος Βασίλης… παίζει μπάσκετ! (εικόνες)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας διαφορετικό τουρνουά μπάσκετ πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου ,στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας. Η διοργάνωση στηρίχθηκε σε μια ιδέα της διευθύντριας του σχολείου Μ.Εd  Αναστασίας Ευαγγελοπούλου , η οποία θέλησε να δώσει ένα διαφορετικό εορταστικό χρώμα με την ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων. Μπάσκετ…αλλά  ντυμένοι Αγιο- Βασίληδες.

21 2 scaled

Στην ιδέα ανταποκρίθηκε άμεσα ο κ. Παναγιώτης Φώσκολος, Αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης, Αθλητισμού & Νέας Γενιάς του Δήμου μας στηρίζοντας την πρωτοβουλία και φέρνοντας δώρα στο σχολείο. Στόχος μας  το “Ευ αγωνίζεσθαι” . Θεωρούμε  ότι στο σχολείο πρέπει να παρέχονται ” Στάσεις ζωής” ¨όχι μόνο στείρα γνώση.

Αγώνας, ψυχαγωγία και ευχάριστες εμπειρίες που πρέπει να δημιουργεί το σχολείο.

21 2 scaled 21 3 scaled 21 4 scaled

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *