Κρήτη: Επιχειρηματίας κατάπιε χλωρίνη γιατί δεν άντεχε τα χρέη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου νοσηλεύεται από το βράδυ της Κυριακής ένας 60χρονος επιχειρηματίας από το Ηράκλειο, ο οποίος φέρεται να κατανάλωσε χλωρίνη σε μια προσπάθεια να βάλει τέλος στη ζωή του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η δυσμενής οικονομική κατάσταση, στην οποία είχε περιέλθει, τον οδήγησε να προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή του.

Ο παρ’ ολίγον αυτόχειρας έγινε αντιληπτός από τα άμεσα συγγενικά του πρόσωπα, τα οποία και τον οδήγησαν στο εφημερεύον νοσοκομείο, όπου και εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Όπως ανέφερε, ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ Πέτρος Τασσόπουλος, ο 60χρονος νοσηλεύεται διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση.

«Ο ηλικιωμένος άνδρας βρίσκεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ, ενώ φέρει πολλαπλά τραύματα στο σώμα του, πιθανότατα από πτώση», ανέφερε ο ίδιος.

Πηγή: Cretapost

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *