Κρήτη: Διασωληνωμένο σε καταστολή το κοριτσάκι 2,5 ετών που κατάπιε υγρό καθαρισμού για φούρνο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κορυφώνετα η αγωνία στην Κρήτη για το παιδί που παραμένει στην εντατική διασωληνωμένο. Οι γονείς του, προσεύχονται για ένα ευχάριστο νέο…

Σε σταθερή κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε ειδικό θάλαμο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του ΠΑΓΝΗ το 2,5 ετών κοριτσάκι που κατάπιε το περιεχόμενο σπρέι καθαρίσματος φούρνου. Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Ηρακλείου ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ, Γιώργος Χαλκιαδάκης, το κοριτσάκι παραμένει διασωληνωμένο και σε καταστολή, ενώ σήμερα θα υποβληθεί σε γαστροσκόπηση και λαρυγγοσκόπηση, προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του.

Όπως εξήγησε ο κ. Χαλκιαδάκης, η μικρή μεταφέρθηκε διασωληνωμένη χθες από το Βενιζέλειο νοσοκομείο με οίδημα στο λάρυγγα, το οποίο προκλήθηκε από την κατάποση του υγρού. Η μεταφορά της κρίθηκε αναγκαία καθώς στο ΠΑΓΝΗ λειτουργεί ΜΕΘ Παίδων.

Το κοριτσάκι, το οποίο πριν από δύο μήνες είχε διαγνωστεί με κορονοϊό, όπως και η υπόλοιπη οικογένειά του, μετά από rapid test που του έγινε στο Βενιζέλειο βρέθηκε θετικό. Στο ΠΑΓΝΗ έγινε εκ νέου δειγματοληψία για την διενέργεια PCR test. Στο μεταξύ το παιδί, όπως ανέφερε ο κ. Χαλκιαδάκης, νοσηλεύεται σε ειδικό θάλαμο της ΜΕΘ.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *