Κρήτη – Χαμός στο αεροδρόμιο – Τουρίστρια ήθελε να ταξιδέψει με… θετικό τεστ κοροναϊού

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ήθελε να επιστρέψει στην χώρα της και προκειμένου να της επιτραπεί να ταξιδέψει, έδειξε… θετικό τεστ κοροναϊού!

Ο λόγος για 35χρονη τουρίστρια από την Ολλανδία, η οποία αν και θετική στον ιό, «έσπασε» την καραντίνα και μετέβη στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου, όπου προσπάθησε να ταξιδέψει πίσω στην χώρα της δείχνοντας στον έλεγχο, πριν την επιβίβαση, τεστ κοροναϊού, το οποίο όμως ήταν θετικό, όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα.

Στην 35χρονη επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ ενώ συνελήφθη.

Πρόστιμα όμως “έπεσαν” και στην υπόλοιπη Κρήτη.

Στα Χανιά, ένας υπάλληλος του αεροδρομίου χρεώθηκε με 300αρι για μη χρήση μάσκας. Ανάλογη περίπτωση είχαμε και στο Ρέθυμνο -που πλέον είναι συχνό φαινόμενο- με δύο υπαλλήλους σε μπαρ. Και στους δύο επιβλήθηκε το πρόστιμο των 300 ευρώ.

Τέλος, 5.000 ευρώ πρόστιμο και “λουκέτο” για μία εβδομάδα επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτη επιχείρησης στο Ρέθυμνο.

Συνολικά οι έλεγχοι στην Κρήτη ανήλθαν σε 918.

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *