Κορωνοϊός: Παρουσιάζει βελτίωση η 17χρονη που είναι διασωληνωμένη στο ΑΧΕΠΑ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Βελτίωση παρουσιάζει η υγεία της 17χρονης η οποία είναι διασωληνωμένη στην ΜΕΘ του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ με την κατάσταση της ωστόσο να παραμένει σοβαρή.

Σημάδια βελτίωση δείνει η υγεία της 17χρονης, που είναι παραμένει διασωηνωμένη στην ΜΕΘ του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης.

Ωστόσο η κατάσταση της εξακολουθεί να παραμένει σε σοβαρή κατάσταση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, αυτό το οποίο προβληματίζει τους γιατρούςμε την περίπτωση της 17χρονης, η οποία είναι διασωληνωμένη από το Σάββατο (15/8) είναι το γεγονός, ότι δεν αντιμετώπιζε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Παράλληλα οι γιατροί, δεν μπορούν να εξηγήσουν το γεγονός, πως μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα υπήρξε αυτή η ραγδαία μεταβολή, η οποία έχει να κάνει με την υγεία της κοπέλας που αποτελεί το νεαρότερο θύμα του κορωνοϊού στην Ελλάδα το οποίο έχει μπει και διασωληνωθεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *