Κορωνοϊός: Εννέα ομογενείς πέθαναν σε ελληνικό γηροκομείο στην Αυστραλία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στα γηροκομεία εμφανίζονται οι περισσότεροι θάνατοι εξαιτίας του κορωνοϊού, στην πολιτεία Βικτόρια της Αυστραλίας.

Η κατάσταση τις τελευταίες εβδομάδες είναι πολύ σοβαρή και μάλιστα η Μελβούρνη βρίσκεται σε καραντίνα για έξι εβδομάδες. Ανάμεσα στα μέχρι τώρα θύματα του κορωνοϊού, είναι και εννέα ομογενείς, όλοι τους από το γηροκομείο της ομογένειας «Βασιλειάδα», όπου ο κορωνοϊός «χτύπησε».

Συνολικά εννέα ομογενείς έχουν χάσει την ζωή τους στο ελληνικό γηροκομείο, με τελευταίο θύμα μία τρόφιμο. Το γηροκομείο, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Νέος Κόσμος» της Αυστραλίας, έχει σχεδόν αδειάσει, καθώς 80 τρόφιμοι έχουν μεταφερθεί σε διάφορα νοσοκομεία, με ορισμένους από αυτούς να φέρονται πως είναι σε σοβαρή κατάσταση. Εντός γηροκομείου παραμένουν ελάχιστοι τρόφιμοι οι οποίοι βγήκαν αρνητικοί στα τεστ.

Οπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα στην χώρα της Ωκεανίας, έξω από το γηροκομείο βρίσκονται συνεχώς ασθενοφόρα, με τους συγγενείς των τροφίμων να προσπαθούν μάταια να έρθουν σε επαφή μαζί τους.

Στην Μελβούρνη η πανδημία βρίσκεται σε έξαρση, με τα γηροκομεία να έχουν τις περισσότερες ανθρώπινες απώλειες. Στο γηροκομείο «Βασιλειάδα», όπου συνολικά φιλοξενούνται 150 τρόφιμοι, το πρώτο κρούσμα εμφανίστηκε στις 9 Ιουλίου. Για τις απώλειες, εξέδωσε ανακοίνωση και η Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας, εκφράζοντας την οδύνη της.

Πηγή:  SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *