Κοπή βασιλόπιτας από το Σωματείο εργαζομένων στα Κέντρα Υγείας Φθιώτιδας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ενημέρωση από το Σωματείο:

“Το Σωματείο Εργαζομένων στα Κέντρα Υγείας Φθιώτιδας είχε και φέτος τη χαρά να πραγματοποιήσει την καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας στο χώρο εργασίας των μελών του. Ξεκινώντας από την Τρίτη 4/2 και για μία εβδομάδα το προεδρείο του σωματείου μας φιλοξενήθηκε από τα Κέντρα Υγείας όπου και αντάλλαξε ευχές με τους συναδέλφους για ένα ευτυχισμένο νέο έτος.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κύριο Συμεών, τον πρόεδρο και τον γενικό γραμματέα της ΠΟΕΔΗΝ, κυρίους Μιχάλη Γιαννάκο και Χρήστο Παπαναστάση ,, καθώς και τη δήμαρχο Αμφίκλειας – Ελάτειας κυρία Αθανασία Στιβακτή για την τιμή που μας έκαναν ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση, να παραστούν και ταυτόχρονα να συζητήσουν μαζί μας τις δυσκολίες και τα σοβαρότατα προβλήματα και ελλείψεις που αντιμετωπίζουν τα Κέντρα Υγείας.

Οι εργαζόμενοι, το διοικητικό συμβούλιο και ο πρόεδρος των Κέντρων Υγείας Φθιώτιδας ευχόμαστε από καρδιάς σε όλους τους συμπολίτες μας, χρόνια πολλά με υγεία και ευάρεστα στον Θεό.

Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την εκπλήρωση των δίκαιων αιτημάτων μας, για τη βελτίωση στο μέγιστο δυνατό των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τον πολίτη και συνάνθρωπο.”

Δείτε σχετικό φωτογραφικό υλικό:

IMG 20250211 115421
IMG 20250209 123736
IMG 20250209 122947
IMG 20250206 115956
IMG 20250206 115947
IMG 20250204 130518
IMG 20250204 105807
IMG 20250204 104426
20250204 104332

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *