Κέρκυρα: Έσπασαν και φέτος οι «Μπότηδες» για την πρώτη Ανάσταση – Εντυπωσιακά πλάνα από το μοναδικό έθιμο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το μήνυμα της πρώτης Ανάστασης έστειλαν το πρωί (11.04.2026) οι γνωστοί Μπότηδες στην Κέρκυρα, η οποία αναβίωσε και φέτος το πιο γνωστό ελληνικό έθιμο για το Πάσχα.

Οι πολίτες στόλισαν τα μπαλκόνια τους και πήραν θέση λίγο μετά τις 11:00 το πρωί, αμέσως μετά την Πρώτη Ανάσταση, κουβαλώντας τα μεγάλα πήλινα κανάτια για το γνωστό έθιμο της Κέρκυρας. Με συνοδεία των ήχων από την Φιλαρμονική και ενώ κάτω από τα μπαλκόνια είχε μαζευτεί πλήθος κόσμου, οι κάτοικοι έριξαν τους Μπότηδες στο κενό, κάνοντας εκκωφαντικό θόρυβο για να εξορκίσουν το κακό.Μέρες πριν το Μεγάλο Σάββατο, ετοιμάζουν τα κανάτια τους και στολίζουν τα μπαλκόνια τους για να είναι έτοιμοι για την πρώτη Ανάσταση.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *