Κασσελάκης: «Δεν με ενοχλεί το “Στεφανάκος”, με ενοχλεί η κατάλυση της Δημοκρατίας» το σχόλιο για την καταγγελία Τζάκρη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην αναπαραγωγή της καταγγελίας που έκανε η Θεοδώρα Τζάκρη σχετικά με «μαγείρεμα» των πρακτικών της εκλογής συνέδρων για τον ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Με αφορμή, δε, τα όσα είπε η κυρία Τζάκρη για μέλος της ΚΟΕΣ που φέρεται να είπε «πείτε στον Στεφανάκο ότι δεν θα πάμε με αυτούς που θέλει», ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε:

«Δεν με ενοχλεί το “Στεφανάκος”. Με ενοχλεί η κατάλυση της Δημοκρατίας. Γι’ αυτή την ιερή λέξη είναι ο αγώνας μας, για την επιστροφή της Δημοκρατίας στον ΣΥΡΙΖΑ».

Όλη η ανάρτηση Κασσελάκη

Θα συνεδριάσουν απόψε για να κόψουν όσες εκατοντάδες εκλεγμένους συνέδρους χρειαστεί.
Μέλος της μειοψηφίας των 87+ στην ΚΟΕΣ (Κεντρική Οργανωτική Επιτροπή Συνεδρίου) μού έστειλε «μήνυμα» μέσω δύο στελεχών μας χθες, λέγοντας (παρουσία τρίτων):
«Πείτε στον Στεφανάκο ότι δεν θα πάμε στο Συνέδριο με τους συνέδρους που έβγαλε, θα πάμε με αυτούς που θέλουμε εμείς».

Δε με ενοχλεί το «Στεφανάκος».
Με ενοχλεί η κατάλυση της Δημοκρατίας.
Γι’ αυτή την ιερή λέξη είναι ο αγώνας μας, για την επιστροφή της Δημοκρατίας στον ΣΥΡΙΖΑ.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *