Καρδίτσα: Λεωφορείο του ΚΤΕΛ ξέφυγε από την πορεία του – Δεν υπήρξαν τραυματισμοί

ολισθηρότητα του οδοστρώματος λόγω πάγου, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ήταν η αιτία που εξετράπη της πορείας του το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καρδίτσας που εκτελούσε το πρωινό δρομολόγιο από την περιοχή της λίμνης Πλαστήρα προς την Καρδίτσα, την Τρίτη 7 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του KarditsaLive.Net, το λεωφορείο πάτησε σε παγωμένη λάσπη στην άκρη του οδοστρώματος, στο δρόμο Μορφοβουνίου – Μεσενικόλα, και ολισθαίνοντας βγήκε εκτός. Στο όχημα υπήρχαν τέσσερις επιβάτες και κανείς δεν έπαθε το παραμικρό, καθώς κινούνταν με μικρή ταχύτητα και η εκτροπή ήταν πολλή ήπια, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του τοπικού μέσου. 

Οι τέσσερις επιβάτες απομακρύνθηκαν από την περιοχή με άλλο λεωφορείο.

karditsalive.net

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *