Κάλεσμα Μητσοτάκη σε βουλευτές-υπουργούς να καταθέσουν μιθούς στη μάχη κατά του κορωνοϊού

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κέλεσμα στους βουλευτές της ΝΔ και τους υπουργούς να καταθέσουν για τους επόμενους δύο μήνες το 50% του μισθού τους στη μάχη εναντίον του Κορονοϊού.

Τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στον ειδικό λογαριασμό για τον Covid-19 απηύθυνε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Αναλυτικά η ανάρτηση του στο Facebook:

«Όπως η κυβέρνηση πρώτη κινητοποιήθηκε με τολμηρά μέτρα κατά της πανδημίας, έτσι και ο πολιτικός κόσμος της χώρας μας πρέπει να σταθεί στην πρώτη γραμμή της αλληλεγγύης.

Σε μία συμβολική πρωτοβουλία, λοιπόν, καλώ όλους τους βουλευτές της Ν.Δ όπως και τους υπουργούς και υφυπουργούς να καταθέσουν για τους επόμενους δύο μήνες το 50% του μισθού τους στη μάχη εναντίον του Κορονοϊού. Τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στον ειδικό λογαριασμό για τον Covid-19.

Απέναντι στην υγειονομική απειλή όλοι είμαστε ίσοι. Όμως στη μάχη απέναντί της, ο καθένας οφείλει να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του. Είμαι σίγουρος ότι την επιλογή αυτή θα ακολουθήσουν και τα άλλα κόμματα.»

Πηγή: skai.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *