Κ.Μαλισσόβας: “Θεωρώ ότι είμαστε καλύτεροι, μπορούμε την άνοδο” (Hχητικό)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην εκπομπή “Σέντρα και Γκολ” με τον Παναγιώτη Κατσώνη στο ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9 μίλησε ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Λαμίας Κώστας Μαλισσόβας.

Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός των “ερυθρόλευκων” παρουσιάστηκε αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας στα play off τονίζοντας χαρακτηριστικά: “… πιστεύω ότι είμαστε απο τις καλύτερες ομάδες στην διαδικασία. Έχω την πίστη ότι και με την βοήθεια του κόσμου θα ανέβουμε στην Γ Εθνική. Έχουμε δουλέψει και είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε την ΘΗΒΑ στο πρώτο ματς στο ΔΑΚ Λαμίας όπου θέλουμε τη νίκη”.

12310486_10204783931069127_7359231884167603749_nΣυν τις άλλοις αναφέρθηκε και στο ότι η ομάδα θα αγωνιστεί όχι στο γήπεδο της Ροδίτσας αλλά στο ΔΑΚ: “Δε νομίζω ότι θα μας επηρεάσει η αλλαγή έδρας ίσα-ίσα που είναι καλύτερα που θα αγωνιστούμε στο ΔΑΚ διότι ο αγωνιστικός χώρος είναι πολύ καλύτερος. Στην Ροδίτσα ο αγωνιστικός χώρος είναι ακατάλληλος για ποδόσφαιρο”.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
3 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *