Στην εκπομπή “Σέντρα και Γκολ” με τον Παναγιώτη Κατσώνη στο ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9 μίλησε ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Λαμίας Κώστας Μαλισσόβας.
Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός των “ερυθρόλευκων” παρουσιάστηκε αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας στα play off τονίζοντας χαρακτηριστικά: “… πιστεύω ότι είμαστε απο τις καλύτερες ομάδες στην διαδικασία. Έχω την πίστη ότι και με την βοήθεια του κόσμου θα ανέβουμε στην Γ Εθνική. Έχουμε δουλέψει και είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε την ΘΗΒΑ στο πρώτο ματς στο ΔΑΚ Λαμίας όπου θέλουμε τη νίκη”.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ





























Geia sou re Mali paixtara. Pame dinata. Thelo kai goal tin Kiriaki
Που τις εχεις τις παραστάσεις ρε κατσαπλιά
Καλυτερο το γύπεδο στο δακ αφου δεν το εχεις πατήσει ποτέ κατσαπλια ε κατσαπλια!!