ΗΠΑ: Σύμβουλος του Λευκού Οίκου θετικός στον κορωνοϊό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Στίβεν Μίλερ, σύμβουλος της αμερικανικής προεδρίας, διαγνώστηκε ότι έχει μολυνθεί από τον SARS-CoV-2, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες τις οποίες επιβεβαίωσε ο ίδιος με δήλωσή του στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.

Ρεπόρτερ του τηλεοπτικού δικτύου NBC ανέφερε μέσω Twitter πως ο Μίλερ έχει προσβληθεί. Πρόκειται για ακόμη ένα μέλος του στενού κύκλου του Ρεπουμπλικάνου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ που επιβεβαιώνεται ότι προσβλήθηκε αφότου ο μεγιστάνας αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα πως έχει τον ιό.

Σε δήλωσή του στο Ρόιτερς, ο Μίλερ ανέφερε πως εργάζεται εξ αποστάσεως και έχει τεθεί σε αυτο-απομόνωση τις τελευταίες πέντε ημέρες και ενημερώθηκε ότι το πιο πρόσφατο τεστ στο οποίο υποβλήθηκε ήταν θετικό χθες Τρίτη.

Η σύζυγος του, η Κέιτι Μίλερ, εκπρόσωπος Τύπου του αντιπροέδρου των ΗΠΑ Μάικ Πενς, διαγνώστηκε πως μολύνθηκε από τον κορωνοϊό τον Μάιο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *