Ίωση ο Κότσαρης

Απουσίασε από τη σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, λόγω γρίπης, ο διεθνής γκολκίπερ.

Πρωινή προπόνηση στο Κορωπί, περιλάμβανε η σημερινή ημέρα για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού.

Όσοι «πράσινοι» αγωνίστηκαν στο χθεσινό ματς με τον ΠΑΟΚ έκαναν αποθεραπεία ενώ το πρόγραμμα των υπολοίπων είχε ζέσταμα και παιχνίδι σε μικρό χώρο.

Ο Κότσαρης απουσίασε λόγω ίωσης, ενώ Γιαννακόπουλος, Πέτριτς, Σάντσεθ και Μπουμάλ έκαναν θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα έχουν ρεπό αύριο.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *