Ιωάννινα: Ένταση στην πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου

Εργαζόμενοι του δήμου και συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ και της ΑΔΕΔΥ, εισέβαλαν στην αίθουσα συνεδριάσεων και διαμαρτυρήθηκαν έντονα για το θέμα της ημερήσιας διάταξης που αφορούσε την ανάθεση της αποκομιδής των σκουπιδιών σε ιδιώτη.

Επικράτησε αναβρασμός και φραστικά επεισόδια. Ο δήμαρχος, Μωυσής Ελισάφ, αποδέχθηκε το αίτημα της αντιπολίτευσης να διακοπεί η συνεδρίαση, προκειμένου να δείξει το σώμα σεβασμό στην απεργιακή κινητοποίηση.

Η συνεδρίαση διεκόπη και θα συνεχιστεί αύριο στις 7 το απόγευμα.
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *