Ύμνοι του Σίλβα για τον Ντουρμάζ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Μάρκο Σίλβα μίλησε για το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΣ, επισημαίνοντας τις παγίδες που κρύβει η αναμέτρηση για την ομάδα του εφόσον δεν είναι προσηλωμένη στο στόχο της, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την αγωνιστική συμπεριφορά του Τζίμι Ντουρμάζ παρά τον αποκλεισμό του από τη λίστα του Τσάμπιονς Λιγκ. Διαβάστε αναλυτικά τη δήλωση που έκανε στη NOVA, ο Μάρκο Σίλβα:

«Όπως ξέρετε, δεν μου αρέσει να μιλάω μεμονωμένα για παίκτες. Όμως, για τον Τζίμι θέλω να σας πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά του και την πρόοδό του. Φυσικά θα μπορούσε να αποτελέσει παράδειγμα η συμπεριφορά του για τους υπόλοιπους παίκτες. Πάντα προσπαθεί να βελτιώνεται. Καθημερινά δουλεύει πάρα πολύ. Το γεγονός πως δε βρίσκεται στη λίστα για το Τσάμπιονς Λιγκ, ήταν μία άλλου είδους απόφαση. Δεν έχει να κάνει με την απόδοσή του. Σίγουρα μας αρέσει πολύ ο τρόπος που προπονείται, που δουλεύει και έτσι βελτιώνεται. Αλλά δεν είναι μόνο ο Τζίμι. Είναι και άλλοι παίκτες οι οποίοι λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Πραγματικά θα θέλαμε να είναι ένα παράδειγμα για τη δουλειά που κάνει για τους υπόλοιπους παίκτες. Και θα θέλαμε όλοι οι παίκτες, ακόμη και ο Τζίμι, να δουλεύουν συνεχώς για να βλέπουμε έναν ολοένα και καλύτερο Ολυμπιακό».

 

pamesports.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *