Ηλικιωμένος κάλεσε… 24.000 φορές για να κάνει παράπονα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Ακιτόσι Οκαμότο, στην Ιαπωνία, τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου… 24.000 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.

Ο λόγος; Ο ηλικιωμένος ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε!

Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα -μόλις σε μία εβδομάδα- είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33 τηλεφωνήματα καθημερινά.

Όλο αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία.

Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων – το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.

Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη…

Πηγή: ethnos.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *