Η… Σιβηρία της Ελλάδας – Πού έδειξε το θερμόμετρο -19

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι κάτοικοι στις βόρειες περιοχές της χώρας είναι μαθημένοι στις πολικές θερμοκρασίες!

Για παράδειγμα ο υδράργυρος νωρίτερα το πρωί έπεσε στους -19 βαθμούς Κελσίου στην Φλώρινα και στην Πτολεμαΐδα.

Στους -13 βαθμούς Κελσίου η ελάχιστη θερμοκρασία στην Κοζάνη και στους -12 βαθμούς στην Καστοριά. Αρνητικές θερμοκρασίες καταγράφονται και στην Κεντρική Μακεδονία με τον υδράργυρο να δείχνει -11 στο Κιλκίς και -10 σε Βέροια, Γιαννιτσά και Σέρρες.

Στη Θεσσαλονίκη η ελάχιστη θερμοκρασία καταγράφηκε στους -4 βαθμούς Κελσίου, ενώ στον Λαγκαδά, περιφερειακά της πόλης, ο υδράργυρος έπεσε στους -13.

Τσουχτερό είναι το κρύο και στους νομούς της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με τον υδράργυρο να υποχωρεί στους -11 βαθμούς Κελσίου στη Δράμα, στους -10 στο Διδυμότειχο και στους -9 στην Ορεστιάδα.

news.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *