Γώγος για Αγ. Παρασκευή: Ανησύχησα, νομίζουν ότι τέλειωσε η επιδημία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την ανησυχία του για το πάρτι των 300 ατόμων στην Αγία Παρασκευή, εξέφρασε ο καθηγητής παθολογίας Χαράλαμπος Γώγος μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και τους Δημήτρη Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου.

«Φυσικά το φοβάμαι, ήταν η δεύτερη ημέρα (άρσης των μέτρων). Φανταστείτε να ανοίξουν και τα μαγαζιά τόνισε.

Ο κ. Γώγος εξήγησε ότι στην φάση που βρισκόμαστε στόχος ήταν να δοθεί προσοχή στο μετρό, στα λεωφορεία και τα μέσα μεταφοράς «και τελικά προκύψανε πολλοί άλλοι πυρήνες χειρότεροι».

«Δεν έχει καταλάβει ο κόσμος. Νομίζω κατάλαβε ότι τελείωσε το θέμα, έχουμε μηδέν κρούματα δεν έχουμε καμία προοπτική για νέα κρούσματα και φέρεται όπως φερόταν πίσω από την επιδημία. Πραγματικά ανησύχησα», σημείωσε ο καθηγητής.

Τόνισε πως στην παρούσα κατάσταση ο στόχος είναι η έγκαιρη διάγνωση στα λίγα κρούσματα που  θα υπάρχουν και η περιχαράκωση με ιχνηλάτηση. «Άντε να ιχνηλατήσει κανείς αυτό που έγινε στην Αγία Παρασκευή», σημείωσε.

Πηγή: skai.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *