Γκαρθία: «Άφησα 2 εκατ. ευρώ για τον Ολυμπιακό»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο ειδησεογραφικό πρακτορείο «EFE» παραχώρησε συνέντευξη ο Όσκαρ Γκαρθία, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε πως συζητούσε με τρεις ομάδες από την Primera Division, όμως δεν είχε φτάσει η κατάλληλη στιγμή για να εργαστεί στο ισπανικό πρωτάθλημα.

«Τις δύο τελευταίες εβδομάδες, τρεις ομάδες από την Primera Division επικοινώνησαν μαζί μου, αλλά η ώρα για να δουλέψω στην Ισπανία δεν έχει ακόμη φτάσει. Έφυγα από την Σεντ Ετιέν διότι πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο για την ομάδα και επειδή ξέρω τον εαυτό μου πολύ καλά, ώστε να γνωρίζω πώς μπορώ και πώς δεν μπορώ να εργαστώ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο 45χρονος προπονητής.

Στη συνέχεια, οι Ισπανοί αναφέρουν πως ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού υπογράμμισε πως άφησε τα 2 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχούσε στο διετές συμβόλαιο που είχε υπογράψει αρχικά με τη γαλλική ομάδα.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *