Η γερμανική πρεσβεία στην Αθήνα αυτοσαρκάζεται και εύχεται καλό καλοκαίρι με… πέδιλο και κάλτσα

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Πεδιλάκι, σοσονάκι, έτοιμοι για καλοκαιράκι

Με ένα «επικό» μήνυμα στο twitter αποφάσισε να ευχηθεί «καλό καλοκαίρι« η γερμανική πρεσβεία στην Αθήνα. Mε στοιχεία αυστοσαρκασμού, η γερμανική πρεσβεία ποστάρει την παρακάτω φωτογραφία και αναφέρει: πεδιλάκι, σοσονάκι, έτοιμοι για καλοκαιράκι.
D9pppSfXUAAX3Tv
protothema
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *