Γενί Σαφάκ: «Οι Γάλλοι θέλουν να εισβάλουν στην Ανατολική Μεσόγειο μέσω της Αθήνας»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μιλάει για «σφετερισμό» τουρκικών δικαιωμάτων

«Οι Γάλλοι θέλουν να εισβάλουν στην Ανατολική Μεσόγειο μέσω της Αθήνας» υποστηρίζει δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας «Γενί Σαφάκ» δημοσιεύοντας δηλώσεις του διευθυντή του Κέντρου Εφαρμογών και Ερευνών Μεσογειακής Πολιτικής Δρ. Ισμαήλ Σαχίν.

Ο Σαχίν επεσήμανε πως η Γαλλία επιδιώκει να «καταλάβει» την Ανατολική Μεσόγειο μέσω της Ελλάδας και για αυτό οι δύο χώρες επικαλούνται συνεχώς τον «Χάρτη της Σεβίλλης» προκειμένου να σφετεριστούν -όπως υποστηρίζει- τα δικαιώματα της Τουρκίας.

_saafak

Όπως ο ίδιος υποστηρίζει, η Γαλλία επιδιώκει να μετατρέψει την Μεσόγειο σ’ ενεργειακή γέφυρα Αφρικής και Ευρώπης, εκμεταλλευόμενη -μέσω των εταιρειών της- την πώληση ενεργειακών πόρων με τον σφετερισμό τουρκιών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *