Eurogroup με βιντεοκλήση, λόγω κορονοϊού!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι υπουργοί Οικονομικών της ΕΕ θα συνεδριάσουν αύριο Δευτέρα μέσω βιντεοκλήσης για να συζητήσουν τις επιπτώσεις της επιδημίας του νέου κορονοϊού και μέτρα για τη στήριξη των οικονομιών τους.

Ο Μάριο Σεντένο, ο πρόεδρος του Eurogroup, ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter αργά χθες Σάββατο ότι η αίσθηση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης και οι συντονισμένες προσπάθειες είναι άνευ προηγουμένου.

Οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης επρόκειτο να συναντηθούν στις Βρυξέλλες αύριο Δευτέρα, όμως ο Σεντένο διευκρίνισε ότι η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί μέσω βιντεοκλήσης λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της επιδημίας covid-19.

«Η συνεδρίαση του Eurogroup θα αποτελέσει σημαντικό βήμα στον δρόμο μας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού. Είμαι πεπεισμένος ότι, καθώς εξελίσσεται η κατάσταση, θα ακολουθήσουν και άλλα βήματα. Είμαστε ενωμένοι για να ξεπεράσουμε τον φόβο και να επανεκκινήσουμε τις οικονομίες μας», τόνισε ο Σεντένο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *