Έστησαν ψησταριά στο Σέιχ Σου – Πολίτες κάλεσαν Αστυνομία, Πυροσβεστική

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Αδιαφορώντας για την απαγόρευση κυκλοφορίας στο δάσος και τις υψηλές θερμοκρασίες, παρέα Αλβανών επιχείρησε να… τσικνίσει στο Σέιχ Σου

Έστησαν ψησταριά και επιχείρησαν να ψήσουν στο δάσος του Σέιχ Σου μέσα στο κατακαλόκαιρο, αλλά έγιναν αντιληπτοί και παρουσία της Αστυνομίας τα μάζεψαν και έφυγαν. Ο λόγος για μια παρέα Αλβανών οι οποίοι δεν ήθελαν να μείνουν στην άδεια Θεσσαλονίκη ανήμερα το Δεκαπενταύγουστο και επέλεξαν να… τσικνίσουν στο Σέιχ Σου, όπου η θερμοκρασία ήταν αισθητά χαμηλότερη.

Αδιαφορώντας για την απαγόρευση της κυκλοφορίας μέσα στο δάσος, προκειμένου να μην προκληθεί πυρκαγιά από λάθος, μια και η θερμοκρασία ήταν υψηλή και φυσούσαν άνεμοι, η παρέα των Αλβανών έστησε την ψησταριά της στο Σέιχ Σου, λίγο πάνω από τον ζωολογικό κήπο.

Ωστόσο, όταν επιχειρούσαν να ανάψουν τα κάρβουνα, έγιναν αντιληπτοί από πολίτες οι οποίοι κάλεσαν την Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία, που έφτασαν αμέσως στο σημείο. Αμέσως έγιναν αυστηρές συστάσεις και η παρέα των αλλοδαπών υποχρεώθηκε να σβήσει τη φωτιά και να απομακρυνθεί από το δάσος.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *