Επίθεση με μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ στο Πολυτεχνείο

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Ομάδα αντιεξουσιαστών επιτέθηκε, αργά το βράδυ, με βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ, που βρισκόταν στη συμβολή της οδού Πατησίων με την Τοσίτσα.

Αμέσως μετά τα άτομα αυτά χάθηκαν στα στενά της περιοχής. Σημειώνεται ότι δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ούτε έγιναν προσαγωγές, ωστόσο έκλεισε για λίγη ώρα η οδός Πατησίων.

Πηγή:  iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *