Έπεσε ξύλο στο Κηφισιά-Ιωνικός!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Κηφισιά νίκησε 2-1 του Ιωνικού σε ένα ματς όπου σημειώθηκαν επεισόδια στην εξέδρα στο πρώτο ημίχρονο.

Κατά τη διάρκεια του α’ ημιχρόνου, περίπου στο 25ο λεπτό της συνάντησης. Μερίδα οπαδών του Ιωνικού που βρίσκονταν στη μεγάλη εξέδρα του Ζηρινείου, επιτέθηκαν σε φιλάθλους της γηπεδούχου ομάδας, χτυπώντας ορισμένους από αυτούς. Τα συμβάντα διήρκεσαν περίπου 10 λεπτά, με τα επιμέρους περιστατικά να διαδραματίζονται σε τρία σημεία της εξέδρας.

Την ώρα των γεγονότων υπήρχε στο γήπεδο ελλιπής αστυνομική δύναμη, με τον επικεφαλής να καλεί διμοιρία ΜΑΤ που κατέφθασε στο ημίχρονο. Οι περίπου 50 οπαδοί, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονταν και εκείνοι που προκάλεσαν την ένταση, μεταφερθηκαν στη μικρή εξέδρα, όπου βρίσκονταν επιπλέον 150 φίλοι του Ιωνικού, που δεν είχαν την παραμικρή συμμετοχή στα παραπάνω.

Πηγή: pamebala.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *