Επεσαν οι υπογραφές πώλησης του ΑΔΜΗΕ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην υπογραφή της πώλησης ποσοστού 24% του μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ έναντι 320 εκατ. ευρώ προχώρησαν η ΔΕΗ και η κινεζική State Grid.

Ο υπουργός Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης επισήμανε ότι θα υπάρχει συνεργασία με την κινέζικη πλευρά και σε άλλους τομείς του ενεργειακού δικτύου, ενώ ο πρόεδρος της ΔΕΗ Μανώλης Παναγιωτάκης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει η συνεργασία και με τον ΔΕΔΔΗΕ .

Η ολοκλήρωση της μεταβίβασης, ωστόσο, και συνολικά του σχεδίου απόσχισης του ΑΔΜΗΕ από τη ΔΕΗ θα πραγματοποιηθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017, όπως ορίζει το χρονοδιάγραμμα που έχουν θέσει οι πιστωτές προκειμένου να αποφευχθεί η πώληση του 100% της εταιρείας, δεν είναι απλή υπόθεση.

Το γεγονός ότι η κινεζική εταιρεία δεν θα ελέγχει πλειοψηφικό πακέτο στον ΑΔΜΗΕ, αλλά η συμμετοχή της θα περιορίζεται στο 24%, καθώς επίσης και ότι έχει ήδη εξασφαλίσει ευρωπαϊκή πιστοποίηση μέσω της συμμετοχής στον Διαχειριστή Δικτύου της Πορτογαλίας, REN, καθιστά πιο εύκολα τα πράγματα. Αυτό που κυρίως προβληματίζει είναι το γεγονός ότι η κινεζική εταιρεία θα έχει τον έλεγχο και του μάνατζμεντ.

kathimerini.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *