Επεισόδιο με Ρομά στη Στυλίδα για τον κορονοϊό -“Βάλτε μας μέσα…εμείς σε 10 μέρες πάλι έξω θα είμαστε” (βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έντονη λεκτική αντιπαράθεση και απειλές  εκτόξευσαν σήμερα το πρωί Ρομά στη στάση  λεωφορείου του ΚΤΕΛ στη Στυλίδα. Κάποιοι από τους  Ρομά  ήθελαν να επιβιβαστούν στο λεωφορείο χωρίς μάσκα , κάτι που ο οδηγός δεν επέτρεψε. Ακολούθησε έντονος καυγάς και στη συνέχεια κλήθηκε και η Αστυνομία. Όπως αναφέρει το  stilida.com μία από τους Ρομά εκτόξευσε απειλές εναντίον του οδηγού του λεωφορείου, ενώ δεν δίστασε να δείξει και τα δόντια της στους αστυνομικούς λέγοντας χαρακτηριστικά  “βάλτε μας μέσα…εμείς σε 10 μέρες πάλι έξω θα είμαστε”….

Τελικά συμφώνησαν να φορέσουν όλοι μάσκα και επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο με προορισμό το Αυλάκι Στυλίδας.

Ο οδηγός φανερά φοβισμένος , συνέχισε το δρομολόγιο.

118375657 318838662795912 6130257847913414670 n 1 617x434 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΥΛΙΔΑ ΡΟΜΑ ΜΑΣΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ ΒΙΝΤΕΟ * !

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια
  • Ορίστε, ξεθαρέψανε και θα μας ιππεύσουνε στο τέλος! Ξέρουν ότι βγαίνουν ότι και να κάνουν αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά τα χάλια που επικρατούν στην εφαρμογή της “δικαιοσύνης”!!!! Ποιοι…..οι βρομά!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *